មើលអាល់ប៊ុមទាំងអស់ របស់គេហទំព័រ៥០០០ឆ្នាំ (ថ្មី)
   វចនានុក្រម (ថ្មី)
   ទើបស្តាប់/អានរួច (ថ្មីៗ)
   អាល់ប៊ុមស៊ីឌីព្រះធម៌/សៀវភៅ (ឆ្លាស់គ្នា)
   វិទ្យុផ្សាយព្រះធម៌
   វីដេអូផ្សាយផ្ទាល់
5000-years
   តំណគួរកត់សម្គាល់
   នាមពុទ្ធបរិស័ទក្នុងការងារធម្មទាន (មើលទាំងអស់)
   សមាជិកទើបចូល (អម្បាញ់មិញ)
   សមាជិក៥០០០ឆ្នាំ
id="suguess_user1">
id="suguess_user2">
id="suguess_user3">
id="suguess_user4">
id="suguess_user5">
សកម្មភាពអ្នកចូលស្តាប់


ខណៈនេះមានភ្ញៀវ 381 នាក់ និងសមាជិក 6 នាក់
ទិន្នន័យសរុបការចុចស្តាប់:
08695104
free counters
 
សប្បុរសជន​ទ្រទ្រង់​​៥០០០ឆ្នាំ សម្រាប់​ខែ​​កញ្ញា
សូម​ថ្លែង​អំណរ​គុណ​ ចំពោះ​សប្បុរស​ជន​​​ទាំង​អស់​គ្នា​ ទាំង​អស់​អង្គ​ដែល​បាន​បរិ​ច្ចាគ​ទាន​ទ្រ​ទ្រង់​ការ​ងារ​ធម្ម​ទាន​របស់​​​​៥០០០​ឆ្នាំ​ ។ សូម​លោក​អ្នក​​បាន​​សម្រេច​​នូវ​បុណ្យ​​នៃ​​ធម្ម​ទាន​​នេះ​ ។​ សូម​លោក​​អ្នក​​មាន​​នូវ​​សេចក្តី​សុខ​ ​។​ តារាង​​រាយ​​នាម​​ (សម្រាប់​ខែកញ្ញា​ ២០១៤)៖ តារាង​រួមប្រចាំ​ឆ្នាំ​២០១៤​   ថ្ងៃ ឈ្មោះ ចំនួនប្រាក់ ប្រទេស តាមរយៈ កញ្ញា​ ឧបាសិកា កាំង ហ្គិចណៃ  (៥០ដុល្លាជាប្រចាំខែ)
បានអានៈ (334)    » អានបន្ត   
 
ទ្រព្យ​៧យ៉ាង​
ឧ​គ្គ​រាជ​ម​ហា​មាត្រ​ បាន​ចូល​ទៅ​គាល់​ព្រះ​មាន​ព្រះ​ភាគ​ លុះ​ចូល​ទៅ​ដល់​ហើយ​ ក៏​ថ្វាយ​បង្គំ​ព្រះ​មាន​ព្រះ​ភាគ​ ហើយ​អង្គុយ​ក្នុង​ទី​សម​គួរ​ ។ លុះ​ឧគ្គ​រាជ​មហា​មាត្រ​ អង្គុយ​ក្នុង​ទី​សម​គួរ​​ហើយ បាន​ក្រាប​បង្គំ​ទូល​ព្រះ​មា​ន​ព្រះ​ភាគ​ថា​ បពិត្រ​ព្រះ​អង្គ​ដ៏​ចម្រើន​ អស្ចារ្យ​ណាស់​ បពិត្រ​ព្រះ​អង្គ​ដ៏​ចម្រើន​ ចម្លែក​ណាស់ បពិត្រ​ព្រះ​អង្គ​ដ៏​ចម្រើន​ ព្រោះ​មិគារ​សេដ្ឋី​ជា​ចៅ​របស់រោ​ហណ​សេដ្ឋី​នេះ ពេញ​ជា​មនុស្ស​ស្តុក​ស្តម្ភ​ផង
បានអានៈ (412)    » អានបន្ត   
 
បន្ទោរ​បង់​សេច​ក្តី​ក្រោ​ធ​​ឆួល​ឡើង​ហើយ​ដូច​បុគ្គល​បន្សាប​ពិស​ពស់
ភិក្ខុ​ណា​ បន្ទោរ​បង់​សេច​ក្តី​ក្រោ​ធ​ ដែល​ឆួល​ឡើង​ហើយ​ ដូច​បុគ្គល​បន្សាប​ពិស​ពស់​ ដែល​ជ្រាប​ទៅ​ ដោយ​ឱ​សថ​ទាំង​ឡាយ​ ភិក្ខុ​នោះ​ឈ្មោះ​ថា លះ​បង់​ត្រើយ​ខាង​​អាយ​(១) ដូច​ពស់​ សក​សំណក​ ចាស់​គ្រាំ​គ្រា​ចេញ ។ ភិក្ខុ​ណា​ ផ្តាច់​បង់​រាគៈ​មិន​មាន​សេស​សល់​ ដូច​គេ​កាត់​ផ្កា​ឈូក​ ដែល​ដុះ​ក្នុង​ស្រះ​ ភិក្ខុ​នោះ​ឈ្មោះ​ថា​ លះ​បង់​ត្រើយ​ខាង​អាយ​ ដូច​ពស់​សក​សំណក​ចាស់​គ្រាំ​គ្រា​ចេញ​ ។
បានអានៈ (342)    » អានបន្ត   
 
ឧបដ្ឋា​យិក​ត្ថេរា​ប​ទាន​
ឧបដ្ឋា​យិក​ត្ថេរា​ប​ទាន​ ខ្ញុំ​បាន​ឃើញ​ព្រះ​មហា​នាគ ព្រះ​អង្គ​ជា​ធំ​ជាង​សត្វ​ជើង​ពីរ​ ជា​ច្បង​ក្នុង​លោក​ ទ្រង់​ជា​នរាសភៈ គួរ​ទទួល​នូវ​គ្រឿង​បូជា​ ស្តេច​ទៅ​តាម​ច្រក​ ។ ខ្ញុំ​បាន​ថ្វាយ​​ឧបដ្ឋាក​ម្នាក់​ដល់​ព្រះ​មហេ​សី ព្រះ​នាម​សិទ្ធ​ត្ថ​ ដែល​ខ្ញុំ​បាន​ឲ្យ​គេ​និ​មន្ត​ ព្រះ​អង្គ​ស្វែង​រក​នូវ​ប្រ​យោជន៍​ ដល់​សត្វ​លោក​ទាំង​ពួង​ ។ ព្រះសម្ពុទ្ធ​ជា​អ្នក​ប្រាជ្ញ​ប្រ​សើរ​ ទ្រង់​ទទួល​ហើយ​ប្រ​គល់​ឲ្យ​ខ្ញុំ​​វិញ​ទ្រង់​ក្រោក​ចាក​អា​សនៈ​នោះ
បានអានៈ (251)    » អានបន្ត   
 
ខ្ញុំ​មាន​ចិត្ត​ជ្រះ​ថ្លា​ បាន​ថ្វាយ​អាសនៈ​មួយ​ ដោយ​ដៃ​របស់​ខ្លួន​
សុវណ្ណ​ពិព្វោហ​និយ​ត្ថេរាប​ទាន​ ខ្ញុំ​មាន​ចិត្ត​ជ្រះ​ថ្លា​ បាន​ថ្វាយ​អាសនៈ​មួយ​ ដោយ​ដៃ​របស់​ខ្លួន​ គឺ​ថ្វាយ​ខ្នើយ​ ដើម្បី​សម្រេច​ប្រ​យោជន៍​ដ៏​ខ្ពង់​ខ្ពស់​ ។ ក្នុងកប្ប​ទី ៩១ អំពី​កប្ប​នេះ ព្រោះ​ហេតុ​ដែល​ខ្ញុំ​បាន​ថ្វាយ​ខ្នើយ ខ្ញុំ​មិន​ដែល​ស្គាល់​ទុគ្គ​តិ នេះ​ជា​ផល​នៃ​ខ្នើយ ។ ក្នុង​កប្បទី​ ៦៣ អំពី​កប្ប​នេះ ខ្ញុំ​បាន​កើត​ជា​ក្សត្រ​ចក្រ​ពត្តិ​ ព្រះ​នាម​អសមៈ ទ្រង់​បរិបូណ៌​ដោយ​កែវ​ ៧​ ប្រ​ការ​ មាន​កម្លាំង​ច្រើន ។ បដិសម្ភិទា ៤ វិមោក្ខ​ ៨ និង​អភិញ្ញា​
បានអានៈ (327)    » អានបន្ត   
 
ខ្ញុំ​មិន​ដែល​ស្គាល់​ទុគ្គ​តិ​ ជា​ផល​នៃ​ការ​បូជា​ពោ​ធិ​ព្រឹក្ស​
អឌ្ឍ​ចន្ទិយ​ត្ថេរា​បទាន ខ្ញុំ​បាន​ថ្វាយ​ក្បាច់​អឌ្ឍ​ចន្ទ ចំពោះ​ពោធិ​ព្រឹក្ស​ដ៏​ឧត្ត​ម​ របស់​ព្រះ​មាន​ព្រះភាគ​ព្រះ​នាម​តិស្សៈ​ ដែល​ជា​ឈើ​ដុះ​លើ​ធរណី ។ ក្នុង​កប្ប​ទី ៩២ អំពី​កប្ប​នេះ ព្រោះ​ហេតុ​ដែល​ខ្ញុំ​បាន​ថ្វាយ​អឌ្ឍ​ចន្ទ ខ្ញុំ​មិន​ដែល​ស្គាល់​ទុគ្គ​តិ​ នេះ​ជា​ផល​នៃ​ការ​បូជា​ពោ​ធិ​ព្រឹក្ស​ ។ ក្នុង​កប្ប​ទី ២៥ អំពី​កប្ប​នេះ ខ្ញុំ​បាន​កើត​ជា​ស្តេច​ចក្រ​ពត្តិ​ ព្រះ​នាម​ទេ​វ​លៈ ទ្រង់​បរិបូណ៌​ដោយ​កែវ​ ៧ ប្រ​ការ​ មាន​កម្លាំង​ច្រើន ។
បានអានៈ (242)    » អានបន្ត   
 
ភ័យ​កើត​មក​អំពី​អាជ្ញា​របស់​ខ្លួន​
អត្ត​ទណ្ឌ​សូត្រ​ទី​១៥ (​ព្រះ​មាន​ព្រះ​ភាគ​ ទ្រង់​ត្រាស់​ថា ) ភ័យ​កើត​មក​អំពី​អាជ្ញា​របស់​ខ្លួន​ (សេចក្តី​ប្រ​ព្រឹត្ត​កាច​អា​ក្រក់​របស់​ខ្លួន ) អ្នក​ទាំង​ឡាយ​ ចូរ​មើល​ជន​អ្នក​ទាស់​ទែង​គ្នា​ តថា​គត​ (​កាល​នៅ​ជា​ពោ​ធិ​សត្វ​) បាន​តក់​ស្លុត​ហើយ យ៉ាង​ណា​ តថា​គត​ នឹង​សម្តែង​នូវ​សេក្តី​តក់​ស្លុត​ យ៉ាង​នោះ (​ដល់​អ្នក​ទាំង​ឡាយ) ។ ភ័យ​មក​កាន់​តថា​គត​ ព្រោះ​ឃើញ​នូវ​ពពួក​សត្វ​ កំពុង​ញាប់​ញ័រ​ (​ដោយ​តណ្ហា​ជាដើម​)
បានអានៈ (408)    » អានបន្ត   
 
បុណ្យកាន់បិណ្ឌ និង បុណ្យភ្ជុំបិណ្ឌ
បុណ្យកាន់បិណ្ឌ និង បុណ្យភ្ជុំបិណ្ឌ តើបុណ្យវេន​បិណ្ឌ និង បុណ្យភ្ជុំ​បិណ្ឌ នេះ មាន​អត្ថន័យ​ដូចម្តេច ? ប្រារព្ធ​ឡើង​ដើម្បី​អ្វី ? មានការ​ប្រារព្ធពី​ត្រឹមណាមក ? បុណ្យវេន​បិណ្ឌ​នីមួយៗ គឺសុទ្ធតែមាន​ម្ចាស់ទាន​ច្រើន គ្នា សាមគ្គីគ្នាក្នុងការរៀប​រយទាំងចង្ហាន់​បិណ្ឌបាត ទាំង​ទេយ្យធម៌ ដូចយ៉ាង​កញ្ចប់សម្រាប់​ប្រើប្រាស់​របស់ភិក្ខុ សាមណេរ ជាដើម ។ ក្នុង​ការរៀបចំវេនបិណ្ឌនេះ បូរាណា​ចារ្យ (មិន​មែន ព្រះអដ្ឋកថាចារ្យទេ)
បានអានៈ (663)    » អានបន្ត   
 
គេហទំព័រមានប្រយោជន៍ផ្សេងៗ

  • Find us on Facebook
  • Find us on Twitter
  • Find us on Google+